algemene- en leveringsvoorwaarden
Wanneer je een order plaatst, ga je automatisch akkoord met de algemene- en leveringsvoorwaarden van papier avonturen.
contact
Heb je een vraag over een geplaatste order? Dan kan je het beste contact opnemen per mail, hallo@papieravonturen.nl. Geef daarbij aan wanneer je je order geplaatst hebt en wat precies je vraag is. Een berichtje via social media kan makkelijk door de berichtenstroom verloren gaan, en is dus niet de manier om vragen te stellen over een geplaatste bestelling. Dus dank voor het mailtje met je vraag!

over de shop en producten
Goed om te weten is dat ik een kleine webwinkel heb: de voorraad is kleinschalig ingekocht en ik verwerk de bestellingen zelf. Ik verstuur op woensdag alle bestellingen.
Alle kaarten zijn gedrukt binnen Nederland. Weet dat de daadwerkelijke kaart er anders uit kan zien dan op de foto’s op een beeldscherm (waarschijnlijk zijn ze nog toffer in het echt!).
Wanneer je een kaart koopt, koop je de daadwerkelijke kaart, niet het copyright van de afbeelding. Je kan de kaart natuurlijk versturen (daar zijn ze voor gemaakt!), maar je mag de kaarten of afbeeldingen niet herproduceren, gebruiken voor commerciële doeleinde of verwerken in een logo. Vind je mijn werk heel tof en wil je wel een afbeelding gebruiken voor commerciële doeleinde? Leuk! Laten we daar contact over hebben. Mail naar hallo@papieravonturen.nl
bestellen
Mijn shop is open wanneer ik zelf ook in de gelegenheid ben om de kaarten op korte termijn te versturen. Het kan dus voorkomen dat de shop gesloten is doordat ik zelf met vakantie ben. Dit zal duidelijk aangegeven zijn. Normaal gesproken verstuur ik de bestellingen op woensdag.
Wanneer producten niet beschikbaar zijn, zal ik dit zo snel mogelijk aan je doorgeven met daarbij een verwachte datum dat de kaarten weer op voorraad zijn.
Je kan ansichtkaarten bestellen via de shop pagina. Wil je een illustratie op maat voor bijvoorbeeld een geboortekaartje? Neem dan contact op via een van deze pagina’s, of stel je vraag via hallo@papieravonturen.nl.
Heb je een bestelling geplaatst en heb je geen ontvangstbevestiging ontvangen? Check dan eerst je spam-folder of een ander mailadres dat je mogelijk in gebruik hebt.
Kan je je de ontvangstbevestiging nergens terugvinden? Stuur dan een mailtje naar hallo@papieravonturen.nl met daarbij je naam en, als je nog weet wanneer je de kaarten besteld hebt, de dag van bestelling. Dan kijk ik of ik je bestelling kan terugvinden.
betalen
Je kan je bestelling betalen via Paypal of Ideal is. Bij het afrekenen van je bestelling zie je de betaalopties. Zodra je betaling binnen is, maak ik de verzending in orde. Zit er geen goede betaalmogelijkheid bij voor je? Stuur dan een mailtje naar hallo@papieravonturen.nl, dan bekijken we de mogelijkheden.
verzending shop
Alle bestellingen worden verzonden op woensdag, tenzij dit anders aangegeven wordt. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je van mij een berichtje. Mocht je een bestelling voor een bepaalde datum nodig hebben, neem dan even contact op via hallo@papieravonturen.bl. Dan bekijken we de mogelijkheden.
Je hebt de optie om de bestelling in Utrecht op te halen. Ik neem contact met je op naar de ophaalmogelijkheden die beschikbaar zijn op dat moment.
Verzending binnen Nederland is gratis. Stuur je mij een mailtje wanneer je in het buitenland woont en je wil een set kaarten bestellen? Dan bekijken we de verzendkosten voor je.
Alle post wordt binnen Nederland verzonden door PostNL, en passen door de brievenbus (jee!). Ik zorg ervoor dat de kaarten goed verpakt zijn voor verzending. Ik maak géén gebruik van track & trace pakketjes voor de ansichtkaarten. Wil je dit wel? Mail mij dan, dan bekijken we de kosten hiervoor.
Zorg jij ervoor dat je je adres checkt voordat je de bestelling definitief maakt? Dan kan ik er ook voor zorgen dat de bestelling bij jou op de deurmat valt. Heb je toch een foutje gemaakt in je adres? Mail mij dan, dan pas ik je adres aan.
verzending kaartjes op maat
Heb je een kaartje op maat bij mij besteld? Super leuk! Wanneer de proefdruk goedgekeurd is (deze ontvang je per brievenbuspost) en de kaarten kunnen gedrukt worden, ontvang je de wél een track & trace wanneer we de drukker inzetten vanuit Papier Avonturen.
retour
Heb je de verkeerde producten ontvangen en staan de juiste producten wel op je bestelformulier? Als eerste: excuses daarvoor. Ik was vast aan het dagdromen over nieuwe potloden. Als tweede: stuur mij een mail, want je hebt natuurlijk de juiste producten te ontvangen.
Zijn je kaarten beschadigd binnengekomen? Oei, dat is vervelend! Ik doe mijn best de kaarten zo goed mogelijk te verzenden. Helaas heb ij weinig invloed hoe een postbedrijf met de post omgaat. Vandaar de stevige enveloppen waar ik de kaarten in verstuur. Mail mij in ieder geval wanneer je kaarten gefrommeld binnenkomen, dan kijk ik hoe ik je tegemoet kan komen.
Ik doe mijn uiterste best om ervoor te zorgen dat jij helemaal blij bent met je aankoop! Mocht je om een of andere reden toch niet tevreden zijn, dan hoor ik dat heel graag. Neem binnen veertien dagen na ontvangst contact me met me op via hallo@papieravonturen.nl. Dan zoeken we samen een oplossing: je stuurt het product terug (in de originele staat) en ontvangt van mij een vervangend product of je ontvangt je aankoopbedrag terug. Als er echt iets mis is, laat het me dan vooral weten. In alle gevallen zijn de verzendkosten voor het retourneren voor de koper.
privacy
De gegevens die je achterlaat bij het bestellen worden alleen gebruikt voor het verwerken van je order, en zullen dus nooit worden doorgegeven aan derden. Hier lees je het volledige privacybeleid.