levering & retourbeleid
Levertijd & verzendkosten
Ik doe zorgvuldig mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen vanuit de webwinkel worden op dinsdag en vrijdag verzonden. Zijn producten niet op voorraad? Dan hoor je dit zo snel mogelijk van mij. Mocht ik om wat voor reden dan ook de levertijd niet halen, dan breng ik je zo snel mogelijk op de hoogte.
Verzenden binnen Nederland is gratis. Afhalen in Utrecht is ook een optie. Bestellingen naar het buitenland? Stuur een mailtje naar hallo@papieravonturen.nl, dan bekijken we de mogelijkheden en de kosten.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL.
Betaalmethodes
Je kan je bestelling betalen via
- Ideal
- Overboeken
- Paypal
retourneren
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via hallo@papieravonturen.nl. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Dat kan gebeuren 🙂 Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Als het pakketje nog niet verstuurd is, kan ik het adres voor je aanpassen.
Garantie & Klachten
Garantie
Ik maak graag mooie dingen en ik doe mijn best deze net zo mooi en heel bij jouw thuis aan te laten komen. Komt je pakketje toch gekreukeld binnen? Neem dan contact op, dan bekijken we de mogelijkheden.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik vind het fijn wanneer je je klacht met mij deelt, dan kunnen we kijken naar een oplossing. Dit kan al door een mailtje te sturen naar hallo@papieravonturen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.